ניצחון ומקום תשיעי לנבחרת הנשים, הפסד לנבחרת הגברים

ניצחון ומקום תשיעי לנבחרת הנשים, הפסד לנבחרת הגברים

11/1/24
11/1/24
נבחרת הנשים של ישראל גברה היום (חמישי) 12-13 דרמטי על נבחרת סרביה וסיימה במקום ה-9 באליפות אירופה. נבחרת הגברים הפסידה לסלובקיה 15-9 והיא תשחק בשבת (12:15) מול סלובניה/מלטה במשחק על מקומות 15-16. להצגת השחקנים והשחקניות הופיעו הנבחרות עם דיסקיות וסרטים צהובים למען שחרור החטופים. זאת לאחר מאמצים רבים והפעלת לחץ מצד יושבת ראש האיגוד רויטל גלוסקא ומנכ"ל האיגוד עמית אבנר, ומצד שר הספורט ח"כ מיקי זוהר אשר שיגר מכתב להנהלת האיגוד האירופי.
ישראל – סרביה: כמו בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת, גם הפעם הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 3-3 כאשר לישראל כובשות נועה ססובר, עלמא יעקבי ומריה בוגצ'נקו. רבע שני לא טוב של הנבחרת בו הבקיעה רק שער אחד מידה של יעקבי, קבע יתרון סרבי 4-7 במחצית. ברבע השלישי חזרה ישראל למשחק בעזרת שערים של ורוניקה קורדונסקייה, הילה פוטוריאן, בוגצ'נקו ושונית סטרוגו, ובסיומו רק 8-9 לסרביה. חמישה שערים של יעקבי, בוגצ'נקו (צמד) ותהל לוי (צמד) ברבע המכריע הפכו את התוצאה, ובסיום כאמור 12-13 לכחולות לבנות אשר מסיימות במקום התשיעי ביבשת.
קפטנית הנבחרת שונית סטרוגו: ״לא התחלנו טוב אבל אני שמחה שהצלחנו מנטלית ופיזית לחזור למשחק. רצינו לסיים בשמונה הראשונות ולהעפיל לאליפות העולם. לצערנו לא הצלחנו, אבל זה חשוב שידענו להתגבר על זה ולסיים את האליפות במקום התשיעי״.
כבשו לישראל: מריה בוגצ'נקו (4), עלמא יעקבי (3), תהל לוי (2), הילה פוטוריאן, שונית סטרוגו, נועה ססובר, ורוניקה קורדונסקייה.
ישראל – סלובקיה: ישראל פתחה טוב יותר ועלתה על הלוח עם שני שערים של אורי בוזגלו ועידו גולדשמידט. עד לסיום הרבע הראשון הפכה סלובקיה את התוצאה ליתרון 2-4. ברבע השני שלושער של גולדשמידט קבע שוויון ובמחצית 5-5. ארבעה שערים של הסלובקים ברבע השלישי ללא מענה ישראלי, הורידו את הקבוצות לקראת הרבע המכריע כאשר לוח התוצאות מראה 5-9. בשמונה הדקות האחרונות שישה שערים סלובקים וארבעה של רוני גרוס (צמד) ויואב רנדלר (צמד) קבעו את תוצאת המשחק, 9-15.
כבשו לישראל: עידו גולדשמידט (4), רוני גרוס (2), יואב רנדלר (2), אורי בוזגלו.
נבחרת הנשים של ישראל גברה היום (חמישי) 12-13 דרמטי על נבחרת סרביה וסיימה במקום ה-9 באליפות אירופה. נבחרת הגברים הפסידה לסלובקיה 15-9 והיא תשחק בשבת (12:15) מול סלובניה/מלטה במשחק על מקומות 15-16. להצגת השחקנים והשחקניות הופיעו הנבחרות עם דיסקיות וסרטים צהובים למען שחרור החטופים. זאת לאחר מאמצים רבים והפעלת לחץ מצד יושבת ראש האיגוד רויטל גלוסקא ומנכ"ל האיגוד עמית אבנר, ומצד שר הספורט ח"כ מיקי זוהר אשר שיגר מכתב להנהלת האיגוד האירופי.
ישראל – סרביה: כמו בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת, גם הפעם הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 3-3 כאשר לישראל כובשות נועה ססובר, עלמא יעקבי ומריה בוגצ'נקו. רבע שני לא טוב של הנבחרת בו הבקיעה רק שער אחד מידה של יעקבי, קבע יתרון סרבי 4-7 במחצית. ברבע השלישי חזרה ישראל למשחק בעזרת שערים של ורוניקה קורדונסקייה, הילה פוטוריאן, בוגצ'נקו ושונית סטרוגו, ובסיומו רק 8-9 לסרביה. חמישה שערים של יעקבי, בוגצ'נקו (צמד) ותהל לוי (צמד) ברבע המכריע הפכו את התוצאה, ובסיום כאמור 12-13 לכחולות לבנות אשר מסיימות במקום התשיעי ביבשת.
קפטנית הנבחרת שונית סטרוגו: ״לא התחלנו טוב אבל אני שמחה שהצלחנו מנטלית ופיזית לחזור למשחק. רצינו לסיים בשמונה הראשונות ולהעפיל לאליפות העולם. לצערנו לא הצלחנו, אבל זה חשוב שידענו להתגבר על זה ולסיים את האליפות במקום התשיעי״.
כבשו לישראל: מריה בוגצ'נקו (4), עלמא יעקבי (3), תהל לוי (2), הילה פוטוריאן, שונית סטרוגו, נועה ססובר, ורוניקה קורדונסקייה.
ישראל – סלובקיה: ישראל פתחה טוב יותר ועלתה על הלוח עם שני שערים של אורי בוזגלו ועידו גולדשמידט. עד לסיום הרבע הראשון הפכה סלובקיה את התוצאה ליתרון 2-4. ברבע השני שלושער של גולדשמידט קבע שוויון ובמחצית 5-5. ארבעה שערים של הסלובקים ברבע השלישי ללא מענה ישראלי, הורידו את הקבוצות לקראת הרבע המכריע כאשר לוח התוצאות מראה 5-9. בשמונה הדקות האחרונות שישה שערים סלובקים וארבעה של רוני גרוס (צמד) ויואב רנדלר (צמד) קבעו את תוצאת המשחק, 9-15.
כבשו לישראל: עידו גולדשמידט (4), רוני גרוס (2), יואב רנדלר (2), אורי בוזגלו.

חדשות נוספות

אירוע גמר אליפות המדינה בכדורמים לעונת 2025/26 סיפק ערב ספורטיבי מרשים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם משחקי גמר איכותיים, טקסי הוקרה מרגשים לשחקני נבחרות ישראל בעבר ואווירה חגיגית במיוחד. הפועל יקנעם השלימה זכייה באליפות המדינה לנשים לאחר ניצחון במשחק צמוד מול אס"א תל אביב, בעוד הפועל פלרם זבולון הוכתרה לאלופת המדינה לגברים לאחר ניצחון על הפועל גבעת חיים.
01/06/2026
אחרי עונה מרתקת ומאבקי פלייאוף מותחים, הפועל פלרם זבולון והפועל גבעת חיים הבטיחו את מקומן בגמר אליפות המדינה לגברים לעונת 2025/2026. שתי הקבוצות ייפגשו בשבת הקרובה 30/05/2026 לקרב ישיר על תואר האליפות במשחק השיא של העונה.
26/05/2026
המאבק על האליפות מגיע לרגע השיא! בשבת הקרובה יתקיימו משחקי גמר אליפות המדינה בכדורמים לגברים ולנשים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם מיטב הקבוצות בארץ, אווירה חגיגית והרבה אקשן במים. מחכים לראות אתכם ביציעים! 💦🏆
26/05/2026