נבחרת הנשים ניצחה את סלובקיה והיא במאזן 0-2 באליפות אירופה

נבחרת הנשים ניצחה את סלובקיה והיא במאזן 0-2 באליפות אירופה

28/8/22
28/8/22

לאחר הניצחון הגדול אתמול על צרפת, פגשה היום (ראשון) נבחרת הנשים של ישראל את סלובקיה באליפות אירופה שנערכת בעיר ספליט שבקרואטיה. הכחולות לבנות גברו 7-18 על הסלובקיות ועלו למאזן של 0-2.

ראשונה לעלות על הלוח הייתה ישראל משער של נועה ססובר, כאשר בהתקפה הנגדית הבאה הצליחה סלובקיה לאזן. יכולת נהדרת של איילת פרס מנעה מהסלובקיות להגדיל את היתרון, ובצד השני הילה פוטוריאן העלתה את הכחולות לבנות ליתרון. סלובקיה הצליחה לאזן פעם נוספת ולאחר מכן שונית סטרוגו סחטה פנדל אותו תרגמה מריה בוגצ'נקו לשער. בהמשך סטרוגו ובוגצ'נקו עם שערים נוספים העלו את ישראל ליתרון שלושה שערים וקבעו את תוצאת סיום הרבע הראשון, 2-5 לכחולות לבנות.

הרבע השני נפתח בדיוק כמו הראשון עם שער מהיר של נועה ססובר ולאחר מכן שער מצמק של הסלובקיות. ססובר עם שער נוסף הגדילה את היתרון הישראלי לארבעה שערים, 3-7, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

גם הרבע השלישי התחיל איך לא, עם שער של נועה ססובר. בהמשך שונית סטרוגו סחטה פנדל נוסף שגם אותו הפכה מריה בוגצ'נקו לשער כחול לבן, ומיד לאחר מכן הוסיפה סטרוגו שער משלה. הסלובקיות הצליחו לצמק, ובצד השני כבשה הילה פוטוריאן את שערה השני במשחק. סחיטת פנדל של ססובר וזריקה מוצלחת של סטרוגו העלו את השחקניות של דימיטריס מברוטאס ליתרון של שמונה שערים. שער נוסף של ותיקת השחקניות בנבחרת, סטרוגו, ועוד אחד של פוטוריאן קבעו את תוצאת סיום הרבע השלישי, 4-14 לישראל.

הרבע הרביעי התאפיין בשערים מצד לצד כאשר נופר הוכברג, מורן לינטהאוט עם צמד ועלמא יעקבי כובשות עבור ישראל, אל מול שלושה שערים של הסלובקיות. בסיום כאמור 7-18 לכחולות לבנות.

נועה ססובר סיכמה את המשחק: "אני לא מרגישה שזה היה המשחק הכי טוב שלי אבל אני שמחה שהצלחתי לעזור כמה שיותר לקבוצה ולתרום ושבסוף ניצחנו. כיף שרואים את העבודה הקשה וההתקדמות אבל יש לנו עוד המון מה להראות. מחר יש לנו יום חופש, ננוח ונעבוד על הדברים, עוד יומיים משחק נגד איטליה, נבוא לתת בראש".

כבשו לישראל: נועה ססובר (4), שונית סטרוגו (4), מריה בוגצ'נקו (3), הילה פוטוריאן (3), מורן לינטהאוט (2), נופר הוכברג, עלמא יעקבי

מחרתיים (20:00) תפגוש ישראל את איטליה למשחק השלישי של הטורניר. עוד קודם לכן, מחר (13:00), תפתח נבחרת הגברים את האליפות במשחק מול סרביה.

לאחר הניצחון הגדול אתמול על צרפת, פגשה היום (ראשון) נבחרת הנשים של ישראל את סלובקיה באליפות אירופה שנערכת בעיר ספליט שבקרואטיה. הכחולות לבנות גברו 7-18 על הסלובקיות ועלו למאזן של 0-2.

ראשונה לעלות על הלוח הייתה ישראל משער של נועה ססובר, כאשר בהתקפה הנגדית הבאה הצליחה סלובקיה לאזן. יכולת נהדרת של איילת פרס מנעה מהסלובקיות להגדיל את היתרון, ובצד השני הילה פוטוריאן העלתה את הכחולות לבנות ליתרון. סלובקיה הצליחה לאזן פעם נוספת ולאחר מכן שונית סטרוגו סחטה פנדל אותו תרגמה מריה בוגצ'נקו לשער. בהמשך סטרוגו ובוגצ'נקו עם שערים נוספים העלו את ישראל ליתרון שלושה שערים וקבעו את תוצאת סיום הרבע הראשון, 2-5 לכחולות לבנות.

הרבע השני נפתח בדיוק כמו הראשון עם שער מהיר של נועה ססובר ולאחר מכן שער מצמק של הסלובקיות. ססובר עם שער נוסף הגדילה את היתרון הישראלי לארבעה שערים, 3-7, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

גם הרבע השלישי התחיל איך לא, עם שער של נועה ססובר. בהמשך שונית סטרוגו סחטה פנדל נוסף שגם אותו הפכה מריה בוגצ'נקו לשער כחול לבן, ומיד לאחר מכן הוסיפה סטרוגו שער משלה. הסלובקיות הצליחו לצמק, ובצד השני כבשה הילה פוטוריאן את שערה השני במשחק. סחיטת פנדל של ססובר וזריקה מוצלחת של סטרוגו העלו את השחקניות של דימיטריס מברוטאס ליתרון של שמונה שערים. שער נוסף של ותיקת השחקניות בנבחרת, סטרוגו, ועוד אחד של פוטוריאן קבעו את תוצאת סיום הרבע השלישי, 4-14 לישראל.

הרבע הרביעי התאפיין בשערים מצד לצד כאשר נופר הוכברג, מורן לינטהאוט עם צמד ועלמא יעקבי כובשות עבור ישראל, אל מול שלושה שערים של הסלובקיות. בסיום כאמור 7-18 לכחולות לבנות.

נועה ססובר סיכמה את המשחק: "אני לא מרגישה שזה היה המשחק הכי טוב שלי אבל אני שמחה שהצלחתי לעזור כמה שיותר לקבוצה ולתרום ושבסוף ניצחנו. כיף שרואים את העבודה הקשה וההתקדמות אבל יש לנו עוד המון מה להראות. מחר יש לנו יום חופש, ננוח ונעבוד על הדברים, עוד יומיים משחק נגד איטליה, נבוא לתת בראש".

כבשו לישראל: נועה ססובר (4), שונית סטרוגו (4), מריה בוגצ'נקו (3), הילה פוטוריאן (3), מורן לינטהאוט (2), נופר הוכברג, עלמא יעקבי

מחרתיים (20:00) תפגוש ישראל את איטליה למשחק השלישי של הטורניר. עוד קודם לכן, מחר (13:00), תפתח נבחרת הגברים את האליפות במשחק מול סרביה.

חדשות נוספות

אירוע גמר אליפות המדינה בכדורמים לעונת 2025/26 סיפק ערב ספורטיבי מרשים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם משחקי גמר איכותיים, טקסי הוקרה מרגשים לשחקני נבחרות ישראל בעבר ואווירה חגיגית במיוחד. הפועל יקנעם השלימה זכייה באליפות המדינה לנשים לאחר ניצחון במשחק צמוד מול אס"א תל אביב, בעוד הפועל פלרם זבולון הוכתרה לאלופת המדינה לגברים לאחר ניצחון על הפועל גבעת חיים.
01/06/2026
אחרי עונה מרתקת ומאבקי פלייאוף מותחים, הפועל פלרם זבולון והפועל גבעת חיים הבטיחו את מקומן בגמר אליפות המדינה לגברים לעונת 2025/2026. שתי הקבוצות ייפגשו בשבת הקרובה 30/05/2026 לקרב ישיר על תואר האליפות במשחק השיא של העונה.
26/05/2026
המאבק על האליפות מגיע לרגע השיא! בשבת הקרובה יתקיימו משחקי גמר אליפות המדינה בכדורמים לגברים ולנשים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם מיטב הקבוצות בארץ, אווירה חגיגית והרבה אקשן במים. מחכים לראות אתכם ביציעים! 💦🏆
26/05/2026